Mycket, Mycket, Mycket!

Just nu har jag såå jättemycket att göra att jag knappt hinner med att starta datorn.
Och som ni märker blir det inte mycket skrivandes i bloggen.
Jag har mitt stora 100poängs projekt jag tok jobbar på för att få klart innan jullovet.
Har eximination på fredag i nuvarande projektet. Ska bli så skööönt att bli av med det :-D
Ska göra en kalender av mitt 100 poängs projekt. Hör av er om ni vill köpa en av mig.

Just nu är jag på väg till sängen, ska fota imorgon så då måste jag vara pigg.
I övrigt väntar jag på min älskade prins som kommer till mig den 29 november. Längtar tills jag får kura ihop mig i dina armar när vi ska sova. hihi! Finns inge mysigare :D

Snart är det december oxå.. men gud jag hinner inte med nått annat än skolan och skolarbeten känns det som.

191 dagar kvar till Studenten oxå :D

Nää nu får det vara nog för idag.

Natti natti allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback