Helgen!

Fredagen började med en tråkig skoldag men vändes till ett besök på systemet med Emma.
Vi käkade på Mc Donalds och åkte sedan hem till mig för att dricka vin, fixa med håret och bara umgås.

På lördag blev det IKEA besök med Emma.
Vi shoppade loss bland alla nya julgrejer och jag fick med mig en fårskinnsmatta typ, lite julpaket, lampor och en låda till alla mina papper.
Emmas mamma och pappa bjöd hem mig på middag hemma hos dom oxå. Jättego mat! plus att jag slapp laga mat själv för en gångs skull :-P

Idag söndag då gick jag upp jätte tidigt för att åka till Make Up Studion och bli provsminkad inför Madelens (tjejen som sminkar mig) slutprov som är nästa söndag. I am going to be All Dolled Up! haha!
Jag åkte hem käkade lite och har städat massa så nu är det skinande rent här.. aaah! skönt att slippa nysa haha!

Tänker på min älskade där hemma i Falun och tänker på hur skönt det kommer bli efter studenten när vi får vara med varandra.

by the way kolla min nedräknare till studenten hihi http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=40Q0J0O0R004Q4R440P2T182R1W

image6
Jag säger bara: Vi kan vi på en fårskinnspäls på en busshållsplats haha!


Nä nu ska jag dra mig.


Ha dee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback