Modevisningen Lördag!

Aaaj! Hihi! Är lite öm i fötterna efter en fullspäckad dag med springade på catwalken hehe!
Idag ringde min väckarklocka (mormor haha!) och väckte mig kl 7 med världens gladaste ton i rösten.
Efter att ha pratat lite och vaknat till så va det bara att slänga sig upp ur sängen och göra sina rutiner innan bussen gick mot stan. Väl inne i stan så fick vi vänta på klartecken av väktare innnan alla fick gå in till frisörsalongen.
Vi alla blev sminkade och fixade i håret. Jag vill alltid ha mitt hår så här!  :-D
Sen blev det självklart nått fel med tekniken så vi fick vänta till kl 12 istället för 11 innan vi kunde göra första modevisningen.
Idag hade vi tre visningar och jag kan säga att den andra och tredje gången va man peppad som fan och det va skit kul!
Jaja nu ska jag strax göra mat, tvätta och sen blir det att vila upp sig för morgondagen.
Ska ändå upp kl 5.00 på morgon imån.


Så här såg jag ut idag.. Snygging eller vadå :-P

image7

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan va snygg du är babe!! Hur fin som helst!
Puss

2007-10-20 @ 18:08:19
URL: http://superslurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback