Välkommen till min blogg!

Jaha då har man skaffat blogg då ;-)
Sofie ville se vad jag har för mig om dagarna så jag måste väl haha!
Kanske finns massa andra folk som vill läsa om mitt liv vem vet hehe.

Men iaf idag har jag varit ledig och sovit ut lääänge! sä sköönt!
Jag har skickat runt lite mail tills olika fotografer och berättat om mitt stora projekt jag håller på med i skolan och jag har fått svar mest från fotografer i Falun så vi får se vad det blir sen :-)
Nu ska jag in till stan och hämta ut en jätte snygg skjorta och nån polotröja jag har lagt undan.
Sen blir det nog hem och göra lite mat och kanske plocka ihop lite grejer och skolarbete som ligger utspridda på golvet :-P

Nu har jag iaf skrivit mitt första inlägg sen kommer det mer när jag har tid och skrivlust hehe!

Ha dee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback