Landvetter Flygplats

Japp nu sitter jag på Espresso house på Landvetter Flygplats och väntar på att de ska öppna min gate.
Härligt att ha trådlöst ibland när man inte har något att göra ;-)
Känner pirret i magen fortfarande efter 3 års resor fram och tillbaka.
Jag tror jag känner det extra mycket nu för att det är så sjukt fint väder och att det är sista gången jag kommer hem och hälsar på innan jag tar studenten och flyttar tillbaka till lilla Falun.
 
Tittar ut genom fönstret och ser massa flygplan lyfta... Undrar vart dem ska? Kanske på en solresa någonstans..
Vem vet.. Jag vill oxå känna att jag sitter och vänta på att få åka till något soligt land, men det kommer väl i framtiden hoppas jag..

Nää nu börjar det bli dags att dra sig mot gaten. Tiden går så fort när man har något att göra.
Hoppas jag hinner träffa dom flesta nu när jag kommer hem.
Hör av er om ni känner för de ;-)

XoXo
Karolina - med lite pirr i magen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback