Nu är det nära...

Fy fan va nära det är..
Ja det känns i alla fall så nu när jag fått min studentmössa :D

image50
Snyggingen i sin mössa ;-)

Paniken sprider sig, vad ska man göra efter skolan.
Eller VAD är inte fråga snarare HUR ska man gå till väga för att få jobba med det man verkligen brinner för?
Jag börjar känna att allt smyger sig på. Jobbet jag verkligen ville ha är redan tillsatt (so I´ve heard anyway)
så vad gör man.........
Känner även hur min resåder pulserar hårt.
Det finns så mycket man vill göra i livet, hur fan ska man hinna med allt?
och vart får man pengar till allt detta.... jobb...... återigen jobb...

Känner mig ändå ganska fit for fight just för tillfället.
Allt med skolan börjar klarna ganska bra medans det mulnar på jobbsidan.

Jaja nu får det vara nog med tankar för idag. Blir nog lite tv nu.

XoXo

Karolina - lyckligast över sig studentmössa

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ja du gumman nu är det nära hinner knappt med själv med allt som ska göras!! Nu går det med rasande fart. Puss o kram från Mamms

2008-04-08 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback