Gävle Imorgon!

Nu har jag legat på latsidan med bloggen igen.
Eller ja jag har inte haft så mycket tid med den.
Lördagen bestod av  inflyttningsfest hos Tess med massa olika typer av folk.
Gladast var jag ändå att få vara med Lina :-)
Men det va jättekul att få träffa Tess, Sara, tremänningen, och massa andra.
Vilket ledde vidare till Etage där vi träffade Sofie.
Vi hade jättekul och beställde drinkar, dansade, pratade, beställde ännu mer dricka.
En lyckad kväll helt enkelt!

Tack tjejer! och Markus ;-)


Söndagen så åkte jag, Markus, Mamma och lillebror till IKEA.
Vi hade trevligt hela dagen och var kvar ända till stängning.
När vi höll på att böka och packa i bilen så märkte jag att vi hade glömt att köpa en spegel jag så gärna ville ha och blev lite grinig på hela sällskapet tyvärr.
Men Markus muntrade upp mig med att vi hinner till IKEA när vi fått lön och köpa den och kanske lite med grejer till lägenheten sen. :-)

Måndagen bestod mest av regn, fipplade med grejerna från IKEA och slappande.
Idag ska jag nog dra mig bort till OnOff och kolla vad dom kan göra åt den.
Någon som vet varför min laptop inte tar skivor. Det enda som står är att skivan är tom. Även fast det är en köpt dvd film tex.
Kanske kikar ner på stan och fixar någon bra salva till fötterna så dom blir mjukare.

Imorgon ska jag iväg på mineral make up kurs i gävle med Body Shop. Det ska bli spännande eftersom jag aldrig varit på kurs förut.

Jaja nu är klockan mycket och jag har inte ätit frukost än hehe!


Bjuder på en bild jag fått av Tony Klintasp
*sitter och väntar på cdn med mer bilder* hehe!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skit cool bild.. Robin säger känner inte igen henne he he..Det är jätte fina bilder på dig gumman. Puss mamsen o Robin.

2008-08-19 @ 15:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback