Ny session!

Hej och god morgon världen! ;-)
Idag vaknade jag av att grannen spelade musik på hög volym men inte var jag sur för det.
Kände mig så utvilad så. Kan nog bero på att jag fick slurka i mig lite stark hostmedicin för att jag skulle kunna sova igår.
Jag har en sån där j*vla rethosta så det smäller om det.
Men jag har blivit av med febern iaf så jag är glad för det :-)
Idag ska jag iväg till Kupolen och titta på skorna jag pratade om tidigare.
Ett par röda lackpumps! :D
Får se om Lina skulle följa med och titta runt lite. Hoppas det så vi kan umgås lite.
Undra va Sofie gör idag? *hm..* Vad gör du Sofie? ;-)
Hihi!

Åh! Just ja nu har en ny session kommit upp på MB.
Här är den: http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=27870



Ett smakprov ur sessionen ;-)
You like?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja va gör jag? Ingenting ni skulle ga ringt mig :'( Vi får ta de en annan gång : Skiit snygga bilder babe!

PussPuss

2008-08-25 @ 16:43:10
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Kanon snygg bild. duktig fotograf. Ha det bäst PUSS

2008-08-26 @ 11:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback