Orkar verkligen inte..

Usch jag har varit dålig med bloggen på senaste.
Det kan nog bero på att jag inte har orkat med någonting alls på senaste.
Sitter här med ont i magen och känner mig rastlös.
Funderar på om jag ska baka lite kanske =) Det blir man ju alltid glad av hehe!
Jag har fakiskt varit riktigt sugen på att gå ut den här helgen men det har ändå inte blivit krogen.
I fredags va jag och Markus på Olearys och åt middag. Sen drack vi lite och va hos Markus kompis, klockan blev så mycket så det blev aldrig krogen.
Lördag jobbade jag och efter det så var det i stort sett mat och sen ut till Svärdsjö för att hälsa på och hinka cider haha!
Samma där klockan blev mycket och vi åkte hem istället.
Jaja jag vet jag är tråkig men jag ska ta igen det någon annan helg hehe!

Jag bjuder på en bild Tony skickade mig för någon dag sen.



Jag tycker den är häftig. Ser lixsom ut som värsta snö ovädret =P

Fotograf: Tony Klintasp
Modell: Karolina 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fan värsta kortet det har du rätt i ser verkligen ut som snöväder,, som sagt värsta coola. Puss på dig gumman.

2008-09-02 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback