And they left..

Nu har de åkt. Älskade mormor och morfar.
Just nu är dom nog i Singapore och ska vara där i 3 dagar innan dom åker vidare till Australien.
Vilket lyx! Dom blir borta till i mars typ. Jag är inte NÅ avundsjuk, nehe!









Sista bilderna kvällen innan dom skulle åka. Det blev lite mys fika med lussebullar och mjölk.
Mamma och Lillis (morbror) körde dom till Arlanda dagen D. Så dom fick lite bilder där oxå.





Hej då mormor och morfar! *vinkar*
Vi ses snart igen, vi kan ju prata på msn eftersom vi har lärt er det nu =)
Moderna familjen ;)

Nä nu måste jag göra mig ordning för jobbet.
Jobbar idag 13-17 och imorgon 11-15 om nån vill heja på mig =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du Karolina visst är man inte ett NÅ avis :).he he. Jag sa ju att jag inte skulle tänka på dom alls när dom har åkt..... men ack vad jag bedrog mig, första natten efter dom åkt kunde jag inte sov riktigt...känns som jag oxå flög.. sen spelar det ingen roll vad man gör så FINNS dom i mina tankar hela tiden. Varma kramar Marie

2008-12-05 @ 17:50:57
Postat av: Geraldine

Hej Karolina.

Allt är bara fint med mig:)

Jaså, du gillade Lucian i Nolltvå?

Hon var lite speciell:)

Hoppas allt är bra med dig också=)

2008-12-05 @ 22:51:52
URL: http://www.geraldineenglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback