Lars Kristerz och jag!

Imorse när jag var på väg till jobbet så möts jag av svängig musik utanför ingången.
Det va Lars Kristers som stod där och jammade =)
Så jag stannade till och kollade lite.
Sen tänkte jag att jag skulle ta en bild så jag kunde lägga ut till er.
En snäll tjej hjälpte och tog kort.


 
Peter är ganska lång jämfört mot mig. Hehe!
Efter kortet så skulle jag gå in till jobbet. Men tji fick jag.
En reporter tar tag i mig och vill fråga några frågor.
Lägger upp en länk så ni kan kika

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1353422
Klicka ovan för att komma till filmen.

Kul att man fick vara med på nått sånt =)
För övrigt så har det varit tokstressigt på jobbet och jag har slagit in sjuk mycket paket.


Kommentarer
Postat av: Marie

Värsta kändis Karro hi hi du kan du... kul Puss puss love you.

2008-12-19 @ 21:21:40
Postat av: Wysteriia

haha dom kommer ju från mina trakter ;)

2008-12-19 @ 21:43:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback