Magasinet biljetter köpes!

Idag har jag och Markus varit på kupolen för att jag behövde foundation.
Vi kikade runt lite och jag träffade min kusin som jobbar på Teknikmagasinet.
Vi kika även in på Dollarstore och jag fyndade ett skärp för 10kr.
Hem för att göra mat, städa bort lite grejer och nu har har precis duschat.
Mmm skööönt...
Blir väl att kika på någon film eller så kanske.
Man jobbar ju imorgon så det får bli lugnt. Känns jobbigt när man tänker på att man blir arbetslös efter nyår.
Somebody give me a job!!

Just ja allihopa!!
Jag och Markus vill mer än gärna köpa biljetter till Magasinet, Juldagen.
Så har ni biljetter ni vill bli av med hör av er till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback