Vacker som få!

Sitter här och väntar på att åka iväg med Markus till hans jobb och dricka lite alkoholfri glögg för att sedan skjutsa han och hans pappa vidare på deras julbord dom har ikväll.
Tråkigt när man inte har något jobb med såna fördelar ;)
Messade Lina och frågade om jag kunde komma förbi medans julbordet är.
Men hon jobbar natt inatt så det gick sig inte.
Nu ska vi strax ge oss iväg men innan det så ska ni få en bild på en vacker kvinna.


Ingen mindre än Jessica Alba.

Jag kan lätt säga att jag avgudar kvinnor som är vackra. Dom där naturliga dragen.
Sen är de flesta bilderna retuscherade det vet nog alla hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: pinsamhetsbloggen.blogg.se

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-12-11 @ 22:44:13
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback