Fy Faaan!

Ja fy faaan va jag hatar min pappa!
Helt dum i huvudet är han och hans jävla asswipe till kärring!
Det började redan igår kväll när jag såg att min så kallade pappa inte fört in pengar på mitt konto till hyran. (Pappa och jag har skrivit på ett kontrakt där det säger att han är skyldig att betala mig ca 2100kr varje månad pga att han är en så dåligt pappa typ)
Så jag skickade ett litet snällt sms till han och påminde så han inte skulle glömma det.
Dagen efter (idag) så fick jag ett mess där det stod:
Hej Karro!
Man betalar bara till 21-års ålder.
Vi har det bra här i Thailand
(GRR! Han har tamefan råd att åka utomlands varje år men han är så snål att han inte ens kan hjälpa sin dotter som håller på att genomföra gymnasiet, och nej jag är inte efterbliven jag visste bara inte vad jag ville göra med mitt liv i den åldern så därför dom 2 extra åren.)
Har köpt lite kläder till dig (varför då? som plåster på såren för att jag inte har råd att betala hyran eller?)
Men du får väl söka studielån eller soc eller så til hyran.

Jag är så förbannad ut i tårna! Jag och "pappa" har alltid haft det så här. Det verkar nästan som han straffar mig för att jag va mammakär när jag va lite. Va du svartsjuk på det eller!?!?
Varför håller du på så här? Varför ska din idiot fru alltid vara där och förstöra?
Dom gifte sig även hemligt.
Vad ska jag göra? Jag önskar man bara kunde klippa ett band och sen va det slut.
Du är ju min pappa, blodsband, men jag hatar dig, jag hatar dig!


Helvete!


image29


- Karolina - arg, ledsen, förvirrad, frustrerad, besviken och sårad och allt på samma gång



Kommentarer
Postat av: Marie

Min älskade dotter livet är ju inte så lätt var det gäller din så kallade pappa. Min vi löser alltid problemen och det gör vi även denna gång så ta det lugnt så fixar mamsen det här, du har ju din skola och studnt att se fram emot,ät mat och sen tar du en skön dusch och eventuellt sätter du in en bra eller rolig dvd o kollar på så försvinner dina tankar på annat, så i morgon är det en ny dag med nya krafter, jätte kramen och pussen!!!!! Mamsen

2008-02-26 @ 18:52:55
Postat av: Sofie

Baby!
Usch va tråkigt det här med din pappa. men tänk på att du har en underbar mamma som finns där, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Vet att det känns jobbigt nu men jag hoppas du klarar dig ut det. Du är stark gumman och behöver du prata så är det bara att ringa, du har ju mitt nr! Älskar dig Karro!
PussPuss

2008-02-27 @ 09:54:23
URL: http://superlsurp.blogg.se
Postat av: Carl

Förstår dig 100%/ Det gör ont! Såren sitter där... Men? Du är en gedigen bra tjej.... /

2011-04-15 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback