Gina

Ah! Gina, Gina, Gina! I love that shop!
Jag har ju som sagt min praktik där nu.. den här veckan och nästa kvar bara :-(
Men kanske blir det med i framtiden :-) iaf vad jag hoppas på..
Har iaf fått massa fördelar med att jag varit där.. vad de är det säger jag inte ;-)

Helgen som varit har jag och Markus varit i djura och åkt massa skoter såå sjukt kul och jag har längtat efter att få grensla en skoter länge haha! Vi åkte iaf runt lite i skogen och på lite vägar och hade både mysigt, snöigt och roligt!
 Efter det åkte vi till Markus farmor och farfar och värmde oss och fick lite mat. Sen hade jag ju varit sugen på att dra på krogen sen fredagen när jag va ut med Magda och Sofie, såå jävla roligt va det mina vänner!, så jag och Markus drog först hem till Robin där vi drack massa öl och en ouzo shot. Sen gick vi till Etage och dansade..
Det snurrade bra mycket på kvällen när vi kom hem för mig haha!

Söndagen vaknade vi upp till strålande solsken så vi bestämde oss för att åka till kiwi och åka skridskor på runn.

Jaha... så i helgen blir det nog fika för mig som fyller 21 på måndag :-D hehe!

Nä nu ska jag titta klart på 51 Dates som är på teve och kanske läsa lite.

XoXo Karolina ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

BABY!!!!
Så underbart att dra på krogen med dig också. jag är tyvärr inte ledig en enda helg innan du åker hem :'(
Men jag hoppas att vi kan ses endå? kanske kan komma förbi Gina :)
Du är underbar! Puss

2008-02-04 @ 23:04:34
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback