Äntligen ledigt!

Nu har jag jobbat hela veckan och får en lång helg ledigt nu :-)
Gud va skönt det ska bli att få slappa lite!
Fast på lördag ska jag ju på fototräff så det blir lite "jobb" då med haha!
Funderar på vad för kläder man ska fotograferas i denna gång.. hmm..


1 . Balklänningen kanske?

2 . Fin klänningen till vänster?

3. Hängselkjol?

4. Tubklänning?

5. Jeans bälte m. skjorta eller linne?

sen har jag några mer nya alternativ jag inte hunnit tagit kort på.

och hur jag ska fixa håret?

A. Djupa vågor?

B. Rockigt uppsatt?

C. Rakt med extensions?

D. Glamouröst lockigt?

E. Vanligt självfall?

Så nu vill jag att ni väljer 2-3st outfits och en frisyr som jag ska ha på fotningen på lördag.

Jag lämnar beslutet i era, mina läsares, händer och hoppas på att få många och roliga kommentarer ;-)

Kom igen nu välj och berätta lite varför! :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Rakt hår med extencions eller hur fan det stavas! och jeansbältet med skjortan och ett par svarta skor :)

2008-07-25 @ 09:44:41
Postat av: Sofie

Nej inte extencions! ROCKIGT :)

Det va skit snyggt. Kläder, hmmm, håller nog med lina om kläderna.

Varför?

För att du är såå snygg såklart ;)

2008-07-25 @ 14:10:46
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Emma

1 och 5 o B

2008-07-25 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback