Hjälp!!

Gud! Denna dag har varit jättebra fram tills nu.
Nu är jag verkligen nervös och känner mig inte så attraktiv inför lördagen.
Jag fick nämligen reda på att vi ska gå i bikini på scenen!!
Så just nu är jag nervös, pirrig, har ont i magen.
Tänk om man ser ut som en blek valross i bikini på scen.
Sen är det ju inte varje dag man är på krogen med bikini

Fan usch jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Lägger upp bilder på kakorna senare eftersom jag tappa lusten att skriva och lägga upp bilder när jag fick reda på detta.

Vad tror ni? Ska jag våga?

Jag behöver lite peppning nu om jag ska ta mig upp på scenen.

Lämna en uppiggande kommentar.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hi hi självklart ska du gå i bikini inget att oroa sig för med den kroppen du har :), kommer att bli skit cool`t ju go for it baby,,puss puss mamsen.

2008-07-17 @ 19:55:36
Postat av: Sofie

Det klarar du babe!

2008-07-17 @ 22:53:23
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Lina

Klart att du klarar det! Och ja vi kommer för att titta på dig :) jag har inte kunnat höra av mig för jag har inga pengar på luren ..

Ska du komma hem till mig innan eller ska du göra dig i ordning innan? vilken tid är själva modellandet? ;) puss

2008-07-18 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback