Ikväll!

Fy fan ikväll gäller det, ikväll smäller det, fan va nervös jag har varit hela dagen på jobbet.
Nog för att jag brukar bli nervös men det här är löjligt!
Jag har lixsom den där "precis-innan-man-ska-spy" känslan.
Kanske är för att jag är lite trött oxå.

Att Göra Innan kvällen börjar:
Packa med kläder och skor
Duscha
Smörja kroppen (så man inte ser ut som en torkad elefant)
Fixa håret
Åka på möte
Komma hem och sminka sig
Ett tips! sminka er aldrig när ni bara ska möta folk som bedömer utseende, bara om ni träffas en gång. Så de kan se dina riktiga ansiktsformer utan smink.

Nu måste jag börja med allt så man kanske hinner lägga sig på soffan och vila..



Wish Me Luck! ;-)

Fotograf: Tony Klintasp


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sjävlkalrt ska du vara med då!

Klart man ställer upp, ja inge skoj de inte men men sådant som händer. japp jag ska lägga upp lite bilder snart. Ja men självklart ska du komma. då äre party hos Jansson JÄMT!

Skriv blogg oftare babe!

PussPuss

2008-07-22 @ 00:45:56
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback