Läkarbesöket

Som jag skrev tidigare idag så va jag ju på vårdcentralen och skulle kolla upp vad som stod fel till.
Jag kom in och berättade allt för läkaren som lyssnade på lungorna, kollade i öronen och jag fick blåsa i en pef-mätare.
Hosta, trångt i strupen och yrsel resulterade till att jag hade Bronkit (luftrörskatarr) vilket jag säkert haft förut men inte orkar kollat upp det.
Alla i min omgivning ville oxå att jag skulle kolla upp mig så jag inte hade fått lunginflammation.
Som några i Markus släkt hade.
Men läkaren sa att om jag skulle få feber till det jag har nu så kan det vara just lunginflammation och då får jag penecillin.
Nu har jag fått kortison tabletter, 4 tabletter om dagen ska jag ta. Vilket jag tyckte va ganska mycket men jag får lita på läkarens beskrivning.

Just ja i tisdags kom ALLA mina grejer hem från Göteborg. Så vi har iaf fått upp bokhyllan nu men det är ganska mycket kvar att göra. Jag har ju en hel hög med mina modetidningar som jag måste gå e genom och slänga så jag har ju något att göra iaf.
Pratade även med min älskade Emma medans mamma och co var nere i min lägenhet. Guud va jag saknar dig vännen!


Här kommer en bild från helgen med fotogänget ;-)


ciao


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackars dig babe <3 hoppas det blir bättre snart. jag har kommit på att jag inte ens sett din lägenhet än :( Tänkte höra om du ville med ner på stan på en fika idag? men du kanske inte orkar eftersom du är sjuk. PussPuss

2008-08-01 @ 07:46:26
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: MariaG.

tjena...usch vet hela historien med akut bronkit....led ju av det själv ganska nyligen. Fy fan...men jag hade även feber ....

men när det väl är över så är det så jävla skönt...

ta det lugnt nu.

kramis, ser med spänning på resten av bilderna från falun...

2008-08-01 @ 12:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback