Jobb & Minnen

Nu har man kommit in i en sån där "down" period så man orkar lixsom inte skriva blogg.
Men iaf... Jag har fått sommarjobb nu på DNA (skobutiken i Kupolen) och hoppas på att jag kommer få det riktigt kul på jobbet. Tjejerna där verkar jättetrevliga iaf.

Imorgon tar Falun studenten och jag ska titta på Timmy när han springer ut och sedan åka lite raggarbil runt i stan.
Bara för att få känna på studenten igen. Hehe!
Är ganska sugen på fest eller utgång imorgon oxå så om nån är på så hör av er vettja ;-)

Börjar få lite mer ordning i kaoset som kom med flytten oxå. Väntar bara på resten av mina grejer.
Usch! Saknar Göteborg och min underbara Emma jättemycket nu.
Emma vill ha dig här med mig! <3


Hela Klassen!

Jag och Sandra, lägg märke till Nathas min ;-)

Jag och min älskade!

Malin, Ellen och Jag

Josefin och Jag :-)

Mamma och Jag

Fint kort på mig och Eve

Sändi klunkar champagne ;-)

Vårat flak



Min student var obeskrivlig... och jag saknar den redan massor!
Tårar, skratt, bad i fontän, fylla, mer skratt och separations tårar.

Hoppas jag ser er alla snart igen!

XoXo
Karolina - återigen bitterljuvt ;-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fina foton! Du såg ut att ha en underbar student... Har ni "studentflak" i Dalarna efter utspringet?

2008-06-12 @ 20:25:32
URL: http://angelicagoesyankee.blogspot.com
Postat av: Sofie

Tjeena. Nu har jag hittat på dig också.. är så svårt nu när bloggen krånglar jag får inte tag i någon... Kul att läsa din iaf :)

PussPuss

2008-06-18 @ 14:12:54
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback