Grattis till mig själv!

Nu har det varit mycket med student och allt omkring den så jag har inte haft tid för bloggen.
Men jag har iaf tagit studenten nu och mår skit bra, det händer massa annat nu oxå.
Idag vart jag inringd på Scanbook för lite x-tra jobb.
Till veckan blir det mycket planering med min fest och förberedelser även söka jobb nu när man är arbetslös. haha!
Fy fan arbetslös!
Jaja! Jag ska kämpa på med att skaffa mig ett jobb nu.
Har fullt upp med att packa upp alla mina saker nu efter flytten.


Mina babes!

Jag på studentlunchen

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, har ju lite längre naglar nu med så haha!

XoXo
Karolina - För jag har tagit studenten, För jag har tagit studenten, För jag har tagit STUUDENTEEN, Fy Fan va jag är bra!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ha ha ja FY FAN VAD DU ÄR BRA. Det var en jätte kul student, det är bra att du kämpar på nu o skaffar dig ett jobb som du vill ha,Du har varit så duktig o vilka betyg sen hemskt mycket GRATTIS till dig min flicka puss puss från mamsen.

2008-06-03 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback