Ett rop på hjäälp!

Ja verkligen!
Nu är det så här att jag har ett stoort problem. Jag beställde nämligen min balklänning från filippinerna och den kom inte tillbaka riktigt så som jag ville ha den.

Här kommer en bild på hur jag ville ha den + ett släp till (som aldrig kom med)

 Så skulle den ungefär se ut.

Och så här kom den tillbaka

 I leopardmönster (lite besviken)

Så jag skriker nu på hjälp från alla som läser min blogg!
Vad ska jag göra? Ska jag sy på ett chiffongtyg över så att mönstret döljs lite mer?
Eller ska jag använda den som den är... eller ska jag fixa en helt annan balklänning?
Eftersom jag aldrig burit leopard så behöver jag hjälp med vad jag kan ha för accessoarer till så att jag inte ser allt för "tacky" ut. Vill ju hålla mig lite classy om jag ska behöva bära den.

Så snälla ge mig kommentarer, råd, tips och trix!
Om ni har förslag på skor, smycken, väskor till denna.


Karolina - förvirrad

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Baby!
Ja du kom in på MSN när du är inne på bloggen. Lättare att förklara då ;)
PussPuss

2008-03-18 @ 15:27:44
URL: http://superlsurp.blogg.se
Postat av: Martina

Gled förbi din blogg och kan då passa på att säga att leopardtyget får fetbort enligt mig ;) Speciellt som balklänning. Fixa en helt annan tycker jag. Synd att den inte såg ut som på bilden för den var superfin :)

Ha det bra :)

2008-03-19 @ 15:43:24
URL: http://theamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback