På väg till Falun

Japp igår kom jag til Falun igen.
Skönt att flyga hem dessutom så det slipper ta sån tid.
Dettar ju bara 1 timma när man flyger.

image48

Planet hittar sig fram till startfältet. Solen va helt underbar när vi skulle lyfta.

image49

Såg massa tuffa moln däruppe.
Sen gick solen ner så då var det bara att plocka fram sin nyinköpta Glamour tidning :-D

Idag ska jag till lillebrors skola och titta på när han uppträder. Det ska bli så kul att äntligen få vara med och se han på scenen. Annars brukar an ju altid få höra av mamma och mormor att han va så duktig.
Sen ska jag nog skjutsa hem mamma och kolla på lite grejer som hon ville visa mig och mina kläder jag skickat efter från postorder.
Efter det blir det att bege sig in till stan och ta en fika med Amine :-) ska bli så kul att få se dig igen gumman!
Nä nu måste jag nog äta lite frukost.

Men vi hörs sen allihopa!

XoXo

Karolina - nyvaken och glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback