Skolresa

Ja skolresan var riktigt rolig kan jag säga...
Hemresan va lätt skojigast kan jag säga. Josse, Jag, Sandra, Becka och Maja längst bak i bussen med spel och massa sjuka kommentarer eller berättelser.

Vi gav oss iaf iväg kl 7.00 på fredag morgon, alla var lite trötta men glada i början.
Vi tittade på Ice Age 2, The girl next door, Mr. and Mrs Smith, Notting Hill och några till kommer inte ihåg alla.
När vi väl kom till mässan va alla spända och glada.
Vi blev rejält besvikna på all personal där dom va små överklass kärringar!
Fy fan säger jag iaf.. bara för att man går i skolan så är man inte efterbliven måste jag säga!
Jaja! Några var iaf snälla så man fick med sig lite påsar med prover hem :-D

När vi sedan skulle gå till bussen och åka hem så tänkte jag att jag skulle ta ett kort på hela "flocken" PS tjejer tillsammans och fick ett ganska bra kort bara det att jag missa trottoarkanten med klacken och ramlade baklänges. Alla fick nog sig ett gott skratt då! Haha! Tjejerna börja undra om jag hade varit och smuttat på champagnen dom bjöd på där inne ;-) Haha!

Resan hem va iaf underbart rolig, det började med en film längst fram i bussen och slutade med spel och asgarv längst bak i bussen. Jag måste säga att det var ett bra tag sen jag skrattade så mycket! Tack brudarna bak i bussen ;-)
Ni är guld värda ska ni veta!

Vi var väl tillbaka i Göteborg igen vid 23.00 tiden någon gång. Jag kan lova att jag sov läänge dagen efter.
Ni får ursäkta att jag ser lite nyvaken på bild 2 men solen sken så starkt i ögonen :-P
3e bilden är på Josse som härmar pungråttan i Ice Age 2 haha!
På 4e bilden har vi sminkat och gjort oss fina inför avgång i sthlm (Becka, Jag, Sandra)


     


Lördagen hade jag inte planerat någonting. Satt och skrev lite me Emma på msn då hon fråga om vi skulle ta en fika vid 18.00 någon gång. Självklart möttes vi inne i stan för att fika och prata lite.
Vi pratade allt från student, till resor och kom sedan in på dåliga fyllor! Haha!
Vi prata om så mycket tok man gjort på fyllan och blev ganska sugna på att dricka någon go drink.
Så vi bestämde oss för att gå till Chez Amis (förfest ställe typ) och blev kvar till ca 23.30.
Åkte hem och pratade lite med Markus som va ute på lite rajraj och tittade lite på film och somna framför teven.
Tänk va lite alkohol kan göra ;-)

 Du och jag gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha ha tänk vad vi kan jag vet vad du fått anlagen ifrån... Tänk vad vi kan du rammla av trottoaren och jag på badet i Sala..så fick vi lite skrubbsår dåda två:) puss på dig gumman

2008-03-14 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback