Bittersweet!

Sorry att jag inte skrivit på ett tag nu men det har nästan varit smärtsamt att sätta sig framför datorn och skriva blogg.
Idag och imorgon är vi alla lediga från skolan fram till studenten torsdag den 29e Maj.
Helgen har varit underbar, nästan för underbar.

I fredags blev det som sagt Slottskogen med grillning, chillin, alkohol med en massa roliga typer ;-)
De flesta tjejer från PS (= Porrsystrarna) kom och grillade och umgicks.
Det kom även lite annat folk så som massa vänner till klassen, några från Ny Musik kom och hade med sig en gura som dom underhöll oss med en stor del av kvällen.
Kan bara säga att kvällen var underbar och vi drog vidare in till stan för att leta upp en krog som va billig och gratis inträde på (eftersom några av gänget inte hade så mycket pengar på sig).
Tack för en oförglömlig kväll tjejer!

I lördags blev det Eurovision song contest med grannarna. Trevligt att snacka lite skit men mindre trevligt med vinnaren i festivalen. Blä! haha!

Söndagen försökte jag få ner min bokhylla vilket jag INTE lyckades med så hoppas Markus kanske kan hjälpa mig med det sen ;-)
Försökte även packa massa annat inför flytten, när jag bara känner gråten i halsen. Så många frågor kommer upp.
Gör jag rätt i att flytta tillbaka till Falun? Hur kommer mitt liv se ut nu? Kommer jag få ett jobb? Kommer jag att må bra i Falun? Hur blir det med alla mina framtidsdrömmar? Kommer jag kunna förverkliga några av dom?
Främst av allt tänker jag på mina underbara PSystrar och känner hur kroppen bara vill ramla ihop av tårar.
Jag har levt mina 3 år här nere nu! Jag trodde det skulle kännas lättare att flytta men jag har ju byggt upp ett liv här nere nu med. Jag lovar och svär att jag ska komma ner till er tjejer igen!
Söndagen fortsatte med en lång promenad för att rensa huvudet och lite solning. När jag kommer hem har Sandra skrivit på msn och frågar om vi ska ta en promenad i Slottskogen, vilket vi bestämmer och jag åker in för att möta henne.
Vi traskar runt där och tittar på sälar, fåglar och sötaste pingvingerna när vi ser några från skolan som spelar lite frisbee.
Vi går med i spelet och snackar lite allmänt om allting. Skönt med lite dösnack för att få bort mina tankar på annat.
Tack Sandra för promenaden!

Måndagen va det redovisning för alla föräldrar på skolan.
Vill inte berätta allt men när vi skulle tacka lärarna så brister Sandra ut i gråt, Karin är inte långt efter och därefter börjar jag. Haha! Vi både skrattade och grät på samma gång. Underbart! :-P
Jag åker in till stan för att möta Emma som jag skulle bjuda på dessert. Hehe!
Vi skulle på Hard Rock och äta Fudge Brownie Sundae, jättego efterrätt, och drack två cider och öl var. Skönt att chilla lite med dig gumman! Tack!!

Nog med prat nu! Jag måste faktisk försöka packa lite, färga frans och bryn på mig själv och duscha innan jag ska iväg och fixa naglarna. Ikväll kommer Markus oxå! Vill ha en stoooor kram av dig när du kommer. Jag behöver det hihi!

Lite bilder nu innan jag sticker


Jag i Slottskogen

Emma och Jag <3

Babesen!

Vårat tillhåll i slottskogen!

Lite av Beccis, Josse och jag

:-)

Jag och Beccis innan catwalken

Min kreation!

Min kreation bakifrån

Thats it for today!

XoXo
Karolina - skratta eller gråta?


Kommentarer
Postat av: Mamsen

JA DU min gumma det va som jag sa,det blir inte lätt det här, men du måste känna efter med hela ditt hjära hur du vill så det blir rätt för dig, du vet ju själv att med din utbildning så kommer du inte så långt här i Falun ju, men men du måste känna efter själv som sagt. Hela världen står ju öppen för dig nu. :) Love from Mum. Syns i morgon puss puss.

2008-05-27 @ 15:06:25
Postat av: Sofie

Hej gumms!

Underbart att snacka med dig lite idag :)

Du ska göra vad hjärtat säger, fast jag vill att du flyttar hem.- du måste tänka på vad DU vill.

Älskar dig tjejen ringer på torsdag igen!!!

PussPuss

2008-05-27 @ 21:40:04
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback