1:a Advent!

Äntligen är det första advent och man får plocka fram julpyntet =)
Idag har jag varit och tittat på lillebror när han dansat på folkets hus scen.
Han dansar streetdance och han är såå duktig på det tycker jag. Tror han kan bli en grym dansare om han fortsätter och ger allt. Jag är lätt avundsjuk på att han går på dans. Jag blev både inpirerad och sugen när jag såg alla dansare idag.
Vill dansa salsa, street, disco och balett. Synd bara att jag inte har något fast jobb annars hade jag lät börjat på en gång.
Har ju allt, skor kläder kan ju uppdateras men dom jag har nu går ju.

Filmade lite från dansen idag med. Men det går inte att ladda upp så jag ska se om jag kan fixa det sen.
Krånglar bara nu. Men jag tog lite bilder i alla fall.


Markus och jag innan föreställningen börjar

Mamma, morfar och mormor

coola streetdansare

efter åkte vi till mamma för att fika lite

mamsen hade fixat julmysigt

Efter fikan så åkte jag och Markus ner på julskyltningen där vi stötte på Sofie, Robin och Maja som oxå var ute och kikade på allt julmys.
Idag har vi även julpyntat hemma.


Våra fina stjärnör som hänger i köksfönstret nu

Våran stake i fönstret ;)

Adventsljusen (fick tända en lampa för att det skulle synas)

Nu ska jag nog ta en pepparkaka och krypa ner i soffan med en filt

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja men det låter ju kul!:) Min helg va superbra! Har vart hos en kompis och vi har haft jätte kul.



Okej, men jag tycker du va fin i alla fall:) Håller du också på att spara! Visst är det kul att det går såå fort ;)



Tack. Älskar mina nya stövlar. Jag ska bo i dom:) Nu ska jag sova. Natti, puss!

2008-11-30 @ 23:13:33
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Runt 22 - 23 på lördagen :) dom gör reklam om det helatiden på 4an så du hinner nog se :)

2008-11-30 @ 23:16:39
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för en underbart trevlig dag, ja visst är Robin duktig helt fantastig är han o han har oxå tagit en silver medalj i år :). Puss puss på dig gumman min.

2008-12-01 @ 08:41:26
Postat av: Anonym

2008-12-01 @ 14:47:43
Postat av: mormor

morfar ojag tyckte att det var jättemysigt. det var så skönt att bara slappa.puss från morfar o mig

2008-12-01 @ 14:51:44
Postat av: robin burman

va gulligt av dig karro puss >)

2008-12-01 @ 19:50:52
Postat av: Martina

Jag ska inte fotas för nått speciellt den här gången utan det är mest för att få massa bra bilder och testa olika ljus/vinklar och så:)

2008-12-02 @ 21:02:59
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback