Aqua har kommit hem!

Yes nu är katten tillbaka till sitt hem.
Vi fick reda på att den hette Aqua.
Men lite mysko folk som ägde katten tycker jag det verkar som.
Markus familj fick en chokladkaka i ersättning!! för en 6000krs katt ? :O
Ägaren verkade inte ens vilja komma och hämta katten.
Aqua ville inte ens gå in i buren eller bli hållen av sig riktiga ägare.... ?
Verkar skumt det där, hon va iaf en utekatt så vi får väl se om hon kommer traskandes tillbaka till källviken om hon inte trivs. Hoppas hon blir behandlad bra. Hoppas!


Den katten måste ha det starkaste psyket jag har sett i en katt. =)
Gosig va du i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du vad ska man säga hoppas att katten är väl omhändertagen annars :( vet du vart han bor då?? Misse den ser ju helt underbart mysig ut ju. Du är ju jätte fin i håret tycker jag, o nu har du ju fixat lite själv oxå så det känns säkert bättre :). Puss på dig gumman.

2008-11-20 @ 18:56:28
Postat av: Sofie

jättesöt katt. hoppas som sagt att den blir väl omhändertagen.. pusspuss

2008-11-21 @ 00:09:29
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

men gud, hade någon hittat min 6000kr katt så hade ja varit fett tacksam, och desutom hade tagit hand om den.. ja hade gett mer än en chokladask ifa, och om inte hade ja varit trevlig och väldigt tacksam... stackars missen, tror den ville stanna hos er :/!!!

2008-11-21 @ 03:56:46
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Ryan

found my next model ;)

2008-11-22 @ 20:17:57
URL: http://ryangarrison.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja det är jättejobbigt :'( men jag tror det blir bäst så .. jag jobbar 15.30-16.00 tisdag till onsdag .. torsdag jobbar jag till 16 och fredag också. men vi kanske hinner ändå någon dag? händer i helgen då? puss puss

2008-11-23 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback