Halloween Lördagen!

Lördagen blev riktigt härlig!
Jag va osäker på om jag skulle orka/vilja klä ut mig. Sen tänkte jag what the h*ll! Varför inte lixsom?
Man lever bara en gång. Jag hade kläder för det och sminkade och fixade håret.


Resultatet efter ett tag. En Galen Katt! haha!

Min vackra älskling! Min husse för kvällen ;)

Lillebror spelade på

Mamma hade dukat upp så fint

Syns det att mamma gillar Grekland? =)

Mamma i egen hög person =)

Mamma fick ont i ryggen så jag knåda lite på hennes rygg i en konstig ställning, sen kom Micke och bet mig i svansen

Middags underhållning med min gamla ufo lampa

Efter all mat och mys så begav jag och Markus oss in till stan för att möta upp Nåås som skulle följa med oss på krogen.
En liten rolig incident som hände när vi kom in var att jag hade tappat rävsvansen mamma gav mig tidigare på kvällen.
Jag märkte det när jag skulle på toa och skulle hålla bort den men det fanns ingen där.
Jag blev lite orolig och fick för mig att jag kunde ha tappat den nere i entren när jag tog av mig jackan.
Så jag gick fram till vakten vid dörren där uppe och frågade om han kunde fråga om vakterna där nere kunde kolla om den låg där. (Oj nu kanske det blev krångligt)
Vakten höll ju på att dö stackarn! Han skrattade glatt och försökte klämma ur sig i radion om dom sett en svans.
Då kom jag på att jag skulle säga att det var en "Rävsvans".
Karl va ju på väg ner på golvet =) Det är kul att man kan roa andra lite.
Efter massa skratt, nästan tårar och frågetecken så hittade dom den där nere och jag sprang ner för att hämta den.

Väl nere mötte jag ett av det bredaste leenden på hela kvällen. Haha!
Resten av kvällen när vakten passerade oss så småskrattade han åt mig. Kvällens roligaste!

Folk såg ut som jag-et-inte-vad men det va himla kul. Ute på balkongen låg folk och rullade runt på den hala isen och jag själv höll på att bli offer några gånger. Livsfarligt! Hacka bort lite is nästa gång tycker ja.


Ute igen och full rulle mot Sibylla ;) Charmig bild med mig och Nåås

Min paparazzi va i farten

Markus och Nåås. Extra charmiga efter en kväll på krogen

My own kebab! mohaha!

Denna pose bilden innan bussen avslutar kvällen med dimma (bokstavligt talat)

Tack alla för en skit rolig kvälle!

Kommentarer
Postat av: RYAN

looked like you had a fun weekend :) i sure did as well :)

2008-11-04 @ 19:34:41
URL: http://ryangarrison.blogspot.com
Postat av: Marie

He he ja visst hade vi roligt o mysigt,,,, mycket tok o skratt,,, ser att du hade fortsatt roligt,,, sitter ni o myser nu med ost o kex eller :) ha det bra i morgon o gotta dig i storstan. Puss puss

2008-11-04 @ 19:36:49
Postat av: Wysteriia

haha gud så söt du är :D

2008-11-04 @ 20:20:32
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Nej jag jobbade tyvärr halloween helgen så blev lugnt för min del! :/ men men..:P

2008-11-04 @ 21:28:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sofie

Va söt du va babe.. du verkar ha haft en lyckad kväll endå. etage eller?

Puss

2008-11-04 @ 22:16:06
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback