Helgen!

Har jobbat och haft fullt upp med hemläxor från terapin.
I igår (Lördag) så hade vi bestämt middag på marianns med hela släkten för en avskeds-middag av mormor och morfar.
Massa god mat, cider, öl och blåmärken av kusin blev en riktigt lyckad middag.
Alla verkade ha kul och när allt va uppätet så åkte familjerna hem.
Kvar återstod mig, Markus, mormor, morfar och mamsen.
Vi myste och drack och hade kul.
Kvällen rullade vidare till Etage för att sedan rulla tillbaka till marianns.


En cool bild jag fick till under kvällen

Ena sidan av bordet

Jag har fortfarande inte vant mig med håret.

Mamsen som jag hade sminkat för kvällen med nya Viva La Diva paletten.

Kära mormor och morfar (obs! för mycket blixt här tror ja)

Älsklingen letar djupt i plånboken ;)

Nästan hela bordet med och jag ska alltid toka till mig

Där har ni min lördag. Nu ligger jag har med ont i magen och ska bara ta det lugnt resten av kvällen.
Ska gotta mig lite med att kika på kläder och sånt jag tror jag ska klicka hem.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag är faktiskt ganska kass på styla håret haha, slutar mest i ett rufs så har inga bra tips tyvärr :)

2008-11-23 @ 19:24:38
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja visst var det en lyckad kväll tycker jag, god mat o dryck :). Tack alla som var med. snyggt kort då på mig :). Bra sminkat Karolina, love you Puss puss.

2008-11-24 @ 15:15:46
Postat av: Lina

Ja men på torsdag eller fredag kanske vi kan ta det då? jag tror det passar bäst på fredag .. vad säger du? puss

2008-11-24 @ 16:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback