I think I am in love with my radio..

Ja som sagt va ju Lina här igår och vi hade askul!
Vi kikade på Jeff Dunhams christmas show och Sex and the city filmen som jag typ tittat på tusen gånger nu.
Jag får lixsom aldrig nog av den. Den har ju allt. Skratt, tårar, vänner.
Den har allt man kan relatera till. Markus och Fredda spelade hela natten.
Dom kanske la sig vid 5-6 nån gång. Jag somna väl mellan 3-4 efter att Markus hade skjutsat hem Lina.

Hoppas att vi kan styra upp nånting till nyår tycker jag gumman.
Åtminstonde middag och sen iväg på någon fest.


Beyonce - Radio

Nu ska jag göra mig ordning. Ska iväg och titta på lillebror när han dansar på Folkets Hus.
Streetdansaren ;)
Efter det blir det att plundra förrådet på julpynt =) Hoppas ni alla får en mysig första advent.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Martina

SÅ bra låt!:)



Jaa, det där med kärlek vet jag inte ifall jag orkar med mer nu. Känns som att det mest bara blir fel allt. Så jag antar att jag ska vara singel och bara bry mig om mig själv. Det blir kanske bäst så:) Har du haft en bra helg och första advänt?:)



Du är ju jättefin i håret ju! varför är du inte helt nöjd?

2008-11-30 @ 19:27:22
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Lina

Det slutade med en underbar kväll iaf kan jag säga gumman! det måste vi defentitivt göra om:)puss

2008-12-01 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback