Karolina 007!

Nu har jag verkligen legat på latsidan med bloggen i nån dag, så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite.
Jag börjar med söndagen när det blev bio.
Vi åkte in och hämtade biljetterna vid ca 20.00 och gick till ica för att köpa med lite dricka och godis.
Vi mötte Nåås och Kajsa som tydligen oxå skulle på samma film som oss.
Vi stod och funderade ett tag vad vi skulle göra nu när vi parkerat bilen och det va typ 1 timme kvar till filmen rullade.
Vi bestämde oss för att gå till Olearys och äta lite förätt haha!
Det blev popcorn (som man alltid får) nachotallrik och vitlöksbröd på vårat bord.
Massa gott men så sjukt starkt så jag tror tungfan skulle trilla ur. Gott ändå ;)
Vidare till bion för att köpa popcorn och krypa ner i biofåtöljen.


Bio outfit för kvällen:
Halsduk (Indiska)
Stickad tröja (Gina Tricot)
Leggins (Gina Tricot)
Skinnstövlar (Din Sko) gamla


Nachos och älsklings fingrar ;)

Jag fick höra precis innan filmen började att dom inte haft nå manus/regissör när dom gjorde denna.
Det va den tiden det va strejk i USA.
Enligt min mening så tycker jag att den va bra. Massor med action och hände grejer i stort sett hela tiden.
Kritikerna och jag tycker alltid olika. Haha!


Härlig kväll säger jag.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kanske borde ta o se den då ^^

2008-11-04 @ 19:01:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback