Down..



Yes så har jag känt mig hela dagen idag
Deppig!
Jag förstår lixsom inte heller varför. eller jo kanske med sånna sjuka drömmar så.
Jag hatar drömmar, dom ställer till det.
Tänk att man kan drömma så konstiga grejer på natten.
Sen har man ju oftast en skit dag nån gång då och då.
och just nu känns allt hopplöst, deppigt och massa annat skit.
Jag tycker om hösten med alla vackra färger på träden men jag tror alla känner av deppigheten som slår till en kall höstdag.

Oj va flummigt det här blev. Men jag tror inte jag är ensam om sånna inlägg som dessa.

Så idag skriver jag nog inge mer idag. Det är inte min dag idag.

Hoppas bara på att morgondagen blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du mår bättre imorgon :)

2008-10-01 @ 19:00:06
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja du jag kan bara säga att.... some time life sucks lite mera än andra dagar. Du mår säkert jätte bra i morgon :). Puss

2008-10-01 @ 19:44:54
Postat av: Martina

Såna dagar är inte kul! Tack sötnos :D<3

2008-10-01 @ 21:03:03
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Jadu, tull brukar va på 25% av det man köper o sen ska posten ha typ 100:- o så frakten då. Så de blir ju en del. Jag ska nog beställa från england eller sverige :



Nä inge falun :D blir här hemma i hda eller i blge :)

2008-10-03 @ 21:44:49
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Emma

Du förgyller iaf min vardag, jag tänker på dig varje dag gumman <3

2008-10-10 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback