Klööös!

Idag har jag börjat med en liten del av min behandling.
Imorse va jag nämligen och träffade min teraput som ska hjälpa mig med min sprut/blod fobi.
Vi konstaterade oxå att jag kan ha problem att lita på folk med vassa föremål.
Kändes jätteskönt att den långa resan har börjat. Snart är jag allergifri från iaf hund och katt. Guud va skönt!
Jag va så glad, orolig och rädd så 30min in i samtalet så kom tårarna.
Massa tankar som for runt i huvudet. Äntligen börjar det! Hur ska det här gå? Kommer jag klara av att ta sprutor sen?
Det bara kom, men det va skönt oxå.
Efter träffen så åkte jag ner på stan och strosade runt och kika på kläder.

Lite av vad jag provade (ursäkta min dåliga mobilkamera) Gina Tricot

Detta fodral fastnade jag för men köpte inte


Ignorera kombinationen men kjolen hamnade i min garderob iaf =)


Även denna galet snygga klänning fick en galge i garderoben.

Vad tycks?

När jag står i provhytten så ringer jag mormor och frågar om hon ska ner på stan och det skulle hon och mamma.
Dom mötte upp mig på Gina och dom frågade om jag ville följa med på lunch.
Självklart sa jag! och så gick vi till marianns där det blev nachostallrik hehe!
Markus kom även och hälsad på när vi åt.

Vi gick vidare till JC där jag och mamma hittade jeans.


Billigt och bra!
Jag hittade ett par och mamma två par.

Därefter blev det Kupolen för att fixa klorna oxå =)


Härligt med fina tassar nu! Lite svårt att skriva bara haha!


Nu har Markus fippla ihop datorn och tvn så vi ska kika på lite film

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: RYAN

Cool knew dress bud. Looking good as always ;)

2008-10-23 @ 21:19:25
URL: http://ryangarrison.blogspot.com
Postat av: Lina

Hunny bun! vad fina kläder! kjolen gillade jag skarpt! smyga in den i garderoben liksom .. haha kanske borde gå i shopping terapi också? haha puss

2008-10-26 @ 07:48:01
Postat av: Sara

Jättefina naglar!

2008-10-27 @ 10:48:56
URL: http://kjellssonsara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback