Utmanad!

Jag blev utmanad av Ingela att visa upp mina top 10 bilder. Jag har kanske inte hunnit med att fota med så många fotografer så därför bli det fotografer som kommer upp igen och igen. Det är tyvärr lite samma bilder med det får ni nöja er med eftersom jag inte hunnit fota så mycket. Men på 1:a plats kommer denna bild av Patrik. Anledninger är för att det är en så klassisk porträttbild som jag nog alltid kommer kunna använda.
2:an är av Ryan Garrison, en fashionplåtning som var helt grym! Har fått mycket bra kritik på den oxå.
3:an är av Tony K, det var rätt många som plåtade i kuben på Faluträffen och vi hade inte planerat att fota den dagen. En spontanplåtning med resultat ovan mina förväntningar. Grym!


1:a Patrik


2:a Ryan


3:a Tony


4:a Patrik igen


5:a Stefan


6:a Ryan igen


7:a Tony igen


8:a Patrik igen


9:a Magnus Egger


10:a Tony igen =)

Puh! Det va svårt det här! Men det är iaf dom som jag har fastnat för.
Nu utmanar jag Ryan Garrison, Angelica Jansson, Maria G, Wysteriia.
Spännande att se era Top 10.


Kommentarer
Postat av: Ryan

so homie.. now i did mine ;)

2008-10-14 @ 19:46:30
URL: http://ryangarrison.blogspot.com
Postat av: Mariella

Jättefina bilder! :D du borde plåtas för oss!



www.mazstudiosexpress.se :D

2008-10-21 @ 21:42:45
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback