Akryl Naglar?

Yees! Jag fick ledigt nästa onsdag och har ringt och tackat ja till erbjudandet.
Det ska bli så kul.
Skriver inte så mycket mer om just det men ni som har tillgång till Nolltvå tidningen kan ju hålla ett öga öppet efter nästa nummer ;)

Har även fått bekräftat att jag ska få åka på två kurser framöver med Body shop :)
En i november som hålls i sthlm och den andra har jag inte hunnit fått nå mer info om.

Idag fick jag även besök av Lars K på jobbet. Jättetrevligt när folk kikar in och säger hej,
även fast jag kanske har mycket att göra ibland så uppskattas det mycket.

Har kommit på att jag behöver någon som är villig att avstätta några timmar och en 100-lapp.
Jag måste ju testa att bygga naglar. Har i för sig inte fått mina vita tippar än men jag har svarta just nu =P
Har ju testat lite på lösnaglar med akrylen men jag skulle vilja testa på ett par riktiga händer snart.

Så om någon är intresserad, hör av er så får jag kika lite på det där.



Detta är röda tippar med glitter men det är ganska lik svart.


Hmm.. det har fortfarande inte dimpt ner någon w890 telefon i min brevlåda ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj vilka fina naglar skulle man ha, men det går ju inte med mitt jobb skit fan, skulle ju vara snyggt att ha ju.Ja du du lär ju få vänta på den en w890 :). puss puss

2008-09-11 @ 15:52:31
Postat av: Wysteriia

Jag tycker dom verkar vara normala i Storlekarna, iaf på det jag äger därifrån :)

2008-09-11 @ 22:12:05
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback