Dagens Äventyr!

Ja ni idag kan jag iaf avslöja vad jag har gjort.
Jag och 4 stycken till har fotats för tidningen Nolltvå och deras höstmode.
Jag har haft skitkul idag och känner mig rätt så trött nu kan jag lova.
Fotografen var Ryan Garrison som är grym och fotar gärna med så fort han har tid.
MakeUpArtisterna var härliga Geraldine och sköna Therese.
Två underbara tjejer som jag gärna arbetar med igen.
Jag hann inte riktigt med i alla kläder vi fotades i men jag hörde typ JC, Selected Style och lite flera.
Tidningen kommer ut nån gång nästa vecka så skynda er att grabba tag i ett ex innan de tar slut ;)
Får se om ni känner igen mig på bilderna.


En liten sneak peak på hur jag såg ut

Ryan ville inte vara med på bild haha!

Lite suddiga tjejer men men..

Vårat fina bord och hungriga människor =P

Tack för en toppendag allihopa!!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Sicken fin frisyr du fick!

2008-09-20 @ 15:58:01
URL: http://marlenek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback