Datorn på plats igen..

Japp idag fick jag ett mess av OnOff att min dator va klar att hämta.
Vart glatt överraskad eftersom jag blev så sur när det skulle ta 3 veckor till.
Så här sitter jag med datorn och håller på att installerar och donar med massa på datorn.
Den känns som ny. De hade till och med "dammsugit" tangentbordet och torkat ren skärmen. *njuter av min rena dator*

Sofie va in och hälsade på mig på Body Shop och det är ALLTID uppskattat =) hihi!
Härligt att prata lite med dig gumman. Speciellt när det va så lugnt på folk haha!

Har sånt sjukt shopping sug efter en klänning och ett par skor jag har kikat in på nätet.
Men man får väl vänta ett tag med det så.

Är det någon som vet hur mycket extra det kostar att beställa från USA?
Berätta gärna för mig ;)


EDIT:

Beställningar från typ gojane och howcool helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback