Franchiser Drömmar

Jaa man sitter och drömmer sig bort.
Så myckte man skulle vilja göra, öppna egen butik.
Sen va det ju det där med allt ekonomiskt och redovisningar. Hur klarar alla butiksägare det?
Jag beundrar dom som verkligen får företaget att gå runt. Så mycket jobb, slit och svett.
Jag och Lina har småpratat lite om att det skulle vara kul att öppna en grym butik här i Falun.
Va nyss inne på deras hemsida och skrev ett mail till dom att jag ville ha lite information om deras franchising.
Bara att vänta på svar och se vad dom säger.
Spännande! Någon som är intresserad av att hänga på min idé och kanske hjälpa med ekonomiska och pappersarbete så hör av er ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Känner mig rätt slö men jag ska ta och dammsuga och städa lite idag.
Skulle ha varit med på en plåtning idag men dom fick inte tag i mer MakeUpArtister så.
Men jag vet att jag får vara med någon annan gång ;) hehe!


Foto: Patrik (fascino.se)

Nä nu måste jag städa lite =)



Kommentarer
Postat av: Julia

SNYYYG BIIIIILD

2008-09-23 @ 21:28:11
URL: http://www.butterflyjulia.blogspot.com
Postat av: Sofie

jättefin bild gumman. Jag vill också öppna någonting eget, skulle vara grumt kul!

PussPuss

2008-09-24 @ 01:02:59
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback