Närmare stan?

Vakna idag av att jag kände en mysig puss på kinden och lite lätta smekningar på ryggen.
Trodde klockan va typ 6 eftersom Markus går upp då.
Men vände mig om och såg två stora blå ögon som kikade på mig hihi!
Markus va såpass sjuk idag att han va hemma från jobbet.
Mysigt att för en gångs skull i veckan äta frukost tillsammans..
Sen duschade jag lite extra länge och gjorde mig i ordning för jobbiz.

Jobbet gick bra idag men kom hem med ett magont som hette duga!
La mig på soffan medans Markus donade med väggfäste till teven och sladdar.
Låg nog där från 18.00 till 19.30 som en sten. Kunde knappt röra på mig.
Det blev iaf lite bättre och vi bestämde oss för att vi inte orkade göra mat idag.
Så det blev pizza hehe!

Vi kika lite på tv och hittade sen en lägenhet på datorn som vi lätt skulle haft.
Vi får se då. Ska boka tid nästa vecka för visning.




Vill göra nått nytt med håret känns det som. Vet bara inte vad.
Kanske en mörk slinga i luggen bara?
Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback