Neeeeej!

Fan oxå!
Fick nyss ett sms från OnOff att jag kommer få vänta 3 veckor till på min dator!
Hur i helvete?! Jag har väntat i 3 veckor nu på onsdag och så ska jag få vänta ännu mer?
Har ni ens skickat iväg den?
Jaja jag får väl vänta då. Bara den kommer tillbaka lagad och fin eller att jag får en helt ny.

Igår så blev det fylla och dans för hela slanten!
Jag och Markus begav oss till Nåås runt 19.30 igår och började dricka lite cider och öl.
Vi spelade musik, dansade och drack ännu mer.
Senare begav vi oss till Etage (Slitage) där vi dansade och drack hehe!
Hade skit kul igår iaf!
Markus, Selin, Nåås och jag tog bussen mot främby.
Nåås gick hem till sig och 3 nötter vandrar hemåt.
Selin fick sova på våran soffa och jag och Markus somna fort i sängen.

Nu sitter vi och tittar på repriserna av Idol och skäms emellanåt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

du skulle varit med oss! då hade du haft ännu roligare ;)

Puss

2008-09-08 @ 03:31:43
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja du, på modellfronten går det la sådär :) Inte så mycket betaljobb direkt, tyvärr! Ska göra en rolig plåtning nu på onsdag o sen på casting i slutet på september hos en agentur..får väl se hur det går :)



Själv då? :)

2008-09-08 @ 21:43:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag kommer blogga om plåtningen imorgon när den väl är gjord ;) trös inte prata om den innan...hahaha :)



Jag ska på casting hos zap models, ingen aning om dom är bra eller ej...märks? ;)

2008-09-09 @ 20:11:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback