Nytt hår?

Jag har länge funderat på om jag ska göra något nytt med håret men kan aldrig rikigt bestämma mig vad jag vill göra.
Så nu vill jag ha lite råd och kommentarer av er som läser min blogg.


Mörkt underhår?

Blont igen?

Platina a la Paris Hilton?

Jessica Albas vackra bruna nyanser?
(funderar starkt på denna)

Megan Foxs mörkt bruna färg?

Eller mina vanliga färg med en accentslinga, typ brun?


Snälla, snälla hjälp mig!
Skriv precis som ni tycker jag skulle passa bäst i och om ni har något annat förslag berätta.
Men det här är iaf de som jag funderar starkast på.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaha, men jag skulle alldeles säkert känna igen henne om jag såg hennes blogg :) Jag tycker du är superfin i det du har nu men jag hade nog satsat på en brunare nyans, lite olika bruna slingor. Lugg kanske! :) Vore snyggt. Bara du inte klipper dig, för du har så fint långt hår :)

2008-09-16 @ 23:01:24
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tycker den första bilden, eller bild nr fem den med brunt hår, dom är snygga. Kan du ringa mig i kväll när du har tid ville prata med dig om när vi ska fixa håret... typ på min frivecka om det går för ullavi :). Puss

2008-09-17 @ 15:52:07
Postat av: Anonym

PLATINA!!!!!

2008-09-17 @ 17:08:26
Postat av: Lina

Nej nej nej inte platina det är inte du! Megan fox hur snygg är inte hon liksom? ja jag tror nog det blir att åka bort till halloween .. ska leta på ett par helsvarta linswer jag :) puss

2008-09-17 @ 19:27:31
Postat av: Karolina

Vem tycker platina och varför?

2008-09-17 @ 21:33:23
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker helt klart Platina karrooo!! Du hade varit super snygg i det!!

Du är ljus i hyn, ljus i allt..så blond är snyggast..brunt försvinenr du i!!(Känner mig som Olivia nu, haha)



Du som kan detta, borde inte rådfråga oss!! hahaha





Massaa kramar!!!

2008-09-18 @ 13:29:25
URL: http://www.butterflyjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback