Oväntat besök!



Idag på jobbet kom det in en tjej i typ samma ålder som mig.
Jag går fram och hejar och frågar om hon behöver hjälp med något och hon tittar på mig och frågar om jag känner igen henne.
Jag reagerar lite segt men efter några sekunder så utbrister jag: Martiina!
och kramar om henne.

Det var min barndoms kompis som jag lekte med när jag bodde på Krondiket med pappa och hans förra tjej.
Jag kände verkligen inte igen henne först.
Det va iaf jättekul att träffa dig igen. Vi har inte setts sen typ högstadiet eller så.
Hoppas vi kan höras av lite mer nu. Säkert genom Facebook och så =)

Om du läser det här Martina så va det jättekul att se dig!

Fredagen vart lugn och skön.. Ville jättegärna följa med brudarna på Etage igår men jag kände verkligen inte för att vara bakis på jobbet idag.
Men brudar vi drar ihop något sen. Det va min sista planerade lördag nu så förhoppningsvis är jag fri resten av lördagarna sen.
Miss you girls!

Idag får vi se vad som händer men jag är sugen på fest och utgång iaf hihi!
Vi får se! 

Ska göra mig ordning nu och dricka lite cider sen vidare till en kompis

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback