Skrivkramp!

Just nu är jag nog inne i en skrivkramps period känns det som.
Allt känns blä och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har iaf fått ett samtal idag om ett erbjudande jag inte kan tacka nej till men först måste jag fixa ledigt från mitt jobb nästa onsdag. Så vi får se hur det går innan jag skriver nå mer om det i bloggen.
Jag, Tony och Maria planerar en svincool session framöver.
Vi har inte satt något datum på det eftersom det planeras massa ännu.

Imorgon är det jobb igen som gäller.
Har inte hunnit med att test bygga naglar än heller. Suck ! måste göra det snart..


Min mobil håller på att ramlar sönder invändigt oxå. Såå jävla tråkigt!
(Åh va bitter jag låter. Nä! ändring Karolina! Upp med hakan!)

Om någon har lite extra pengar över så kan ni väl skicka hem en SonyEricsson W890 till mig ;)
Jag ser gärna att en sån dimper ner i brevlådan hehe!

Jaja, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket strax.

Ha det mysigt under era täcken nu! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej babe!

Vadå för enbjudande? mig kan du berätta för ju... Fan va skoj med fler foton..

PussPuss

2008-09-10 @ 00:25:47
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback