Yeeah!



Yeeey! Igår fick jag mitt lilla paket!
Jag blev så glad och slet upp paketet!
Men det fattades en grej. Tipparna. Ååh va drygt nu måste jag vänta ända till tisdag för att få tag på någon som kan skicka dom till mig.
Jag ska berätta vad det är jag har köpt.
Det är ett Acryl Kit så jag kan börja bygga naglar själv =) Weei!
Så jag kanske får köpa tippar på stan så jag kan börja träna snart.
Får se om jag kanske börjar ta hembesök för en liten slant =P Hehe!

Oj va klockan går nu måste jag duscha och göra mig i ordning för jobbet.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

ÅÅHHHHH vilken fin bild jag måste få se alla sen någon gång. Ha en bra dag love you puss.

2008-09-06 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback