Julmidddagen med Libra!

Jag tänkte visa hur jag och Magda såg ut på julmiddagen med Libra ute i Sågmyra.


Magda va jättefin i sin nya top (den svarta lite genomskinliga topen, vilket jag oxå köpte ;)


Medans jag agerade julkula (ser ni mig där till höger, haha)

Jag hade paljettop från Vero Moda
Linne från GinaTricot
Kjol från H&M
och platåboots från Din sko



Det va så god mat och vi åt i ca 2 timmar.
Förrätt
Varmrätt
Efterrätt
Godis

PUH! Jag rullade hem till mamma efter det där.
Skulle sova hos mamma för att på fredagen var det rättegång.


Kommentarer
Postat av: Milena

hej, ja dom vill väl att man ska ha ett visst antal besökare per vecka.

Annars e allt bra, sitter och längtar efter jul nu!

Kram

2009-12-02 @ 13:41:12
URL: http://milenamutavcic.blogg.se/
Postat av: Marie

Så fina ni är mina flickor....o mätt vart ni oxå hehehe puss

2009-12-03 @ 00:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback