Misshandeln!

Eftersom rättegången är klar och de flesta vet ungefär vad och vem det handlar om så har jag fått tillstånd av kvinnan att berätta.
Kvinnan är min mamma.
Jag lägger upp en länk till artikeln som dt skrivit.
http://www.dt.se/brottsplats/article534167.ece
Där kan ni läsa lite i stora drag vad som hände.
Jag vill inte gå in i detalj som ni kanske förstår.


Min snygga, glada, spralliga mamma. Alla i min närhet vet att jag och mamma är väldigt lika i både sättet och utseendet.


Mamma före


Mamma efter. Hon ville inte visa hela ansiktet så vi tog en sån här bild på akuten.


Mammas öga va mycket svullet.
Hon hade skador nästan överallt.
Blåöga, strypmärken på halsen, blåmärken över armar, värk i ryggen, kängmönster på låret, skrapsår på knän,
bulor i huvudet, svullen fot, öronvärk, käkvärk
och är det så illa så kan nervtrådarna lossna i rötterna på tänderna på höger käksida.

Mycket skador, men mer skador psykiskt.
Rättegången må vara över, domen ställts men mamma har det mer jobbigt just nu än när hon hade fysiska skadorna. Så jag ber er alla nu.
Pressa inte henne för hårt. Hon behöver stöd.
Men tjata inte på henne. Hon väljer sin egen väg och jag tänker stödja henne i vilket val hon än väljer.
För att jag älskar min mamma!

Hon är världens bästa människa och jag stödjer henne i hennes väg tillbaka till glada, spralliga mamma Marie.
Gör det ni oxå ! :D
Det finns många som har varit så underbara mot henne nu, till er säger jag FORSÄTT! :D

<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min älskade dotter du är så underbar...förstår inte vad du får allt det fina av, du är så ontänksam o go som persson, du är helt underbar och du förstår trotts din unga ålder...Jag älskar dig så och kommer alltid att vara dig tacksam min ljuva underbara flicka...Det finns inte ord över vad du skriver till och om mig, du förstår verkligen hur jag känner. Puss puss <3

2009-12-08 @ 16:06:34
Postat av: Sabrina

Usch vad hemskt.. Att det skall finnas så sjuka människor som bara skall göra massa illa, förstår inte.



Hoppas din mamma mår bättre snart!



( och Förresten, har fått chihuahua valpar. Kollakolla:).. )

2009-12-09 @ 18:11:15
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback