Recension på True Match Roll on!

Har nyss testat och dokumenterat foundationen jag vann hos minoutfit.se.

Här kommer en bild på mig utan nått smink överhuvudtaget.
Here it comes people!


Usch men det bjuder jag på ;)


Här har jag lagt foundation på högersidan för att visa skillnaden


och hela ansiktet sminkat.



Det är alltså en roll on "svamp" eller vad man ska kalla det.
Första rollen jag gjorde i ansiktet så blev det två ränder men rollade över dom ränderna och vipps så va dom borta. Jag tyckte rollen va smidig och kom åt mer än vad jag trodde.
Jag har varit skeptisk till foundationen pga rollen men det gick jättebra.

Som ni ser på bilderna så blev det en jämn och fin yta och jag har inte använt någon concealer under.
Det behövdes knappt, kanske lite extra under ögonen bara.

Jag är en person som alltid använt flytande foundation och puder för att jag känner att jag vill inte ha så pass heltäckande. Men jag vart överraskade hur bra denna foundation va.

Jag skulle lätt kunna använda den till en fotosession men inte riktigt till vardags.
Den är på tok för täckande för mitt vardagsliv.

Men jag kommer använda den till fest :)

Annars rekommenderar jag den varmt till fest-foundation eller foto-foundation.

Den får 3 av 5.

Perfekt till fest men dålig till vardags.


(Usch va kräsen jag är när det gäller smink!)


Kommentarer
Postat av: theres<3

den har ja me<3333

2009-12-02 @ 20:47:33
Postat av: cissi

Hej Karolina!



Hittade din blogg, och tänkte att ja försöker kontakta dej här. Jag har skickat mail till dej ang. nästa vecka. Vore jättebra om du kunde höra av dej så jag vet hur det blir.



Hälsningar

Cissi, makeupstudion

2009-12-02 @ 21:11:13
URL: http://lolitas.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag har ju den där, jag använder den till vardags också! 10/10 betyg från mig :)

2009-12-03 @ 00:06:57
Postat av: Karolina

Det är sant men alla är vi olika ju.

Jag tycker den blev för mycket till vardags ;)

2009-12-03 @ 14:28:32
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback