The little pink or blue?



Tjoho! Idag har en riktig gran flyttat in hos mig för att stanna i några veckor ;)
Jag har fixat och klippt lite så den ska se bra ut och jag tänkte att jag skulle smycka den lite efter jag har lagat mat.
Har suttit och funderat ett tag på om man skulle skaffa sig en jul och nyårsklänning.
Grejen är ju att jag har ju massa kläder men är lite sugen ändå.



Här är samma klänning i rosa och mörblå.

 

och två klickbara bilder när jag har dom på.


Vilken tycker ni?

Update: Den blå klänningen är inte blå utan lila. Hmmm...


Kommentarer
Postat av: åsa

den rosa :)

2009-12-16 @ 23:32:12
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blå isf... Dina färger kommer fram bättre i den

2009-12-17 @ 23:29:42
Postat av: Anonym

blå..

dina färger kommer fram bättre i den.

2009-12-17 @ 23:30:50
Postat av: martina kårespång

Vart har du provat den? båda två var riktigt fina men jag säger nog den blåa :) kram

2009-12-18 @ 02:29:09
Postat av: Karolina

På H&M :D Ja fast den är lila egentligen ser blå ut när man tar kort bara :(

2009-12-18 @ 11:35:10
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback