Angling i Utis!

Nyår va helt underbar och jag fick reconnecta med flera goa vänner.
Helt underbar kväll va det och kommer inte ihåg när den slutade ;)
Jag har tyvärr inga bilder än då jag väntar på dom från Sofie och Lauren.

Fredagen efter så blev det upp till Markus stuga som ligger alldeles ovanför Rog.
Vi började med att elda, skotta och sätta upp marshaller.
Även våra "Ö-råd" facklor. Haha!
Andersson och Hallin skulle komma senare oxå.
Till slut kommer dom och drar igång skotrarna.
Kvällen rullar vidare och alkoholen flödar.
Nåås kommer förbi oxå och blir tvingad till att stanna och dricka öl.
Det kom även två tjejer och en killen förbi som jag inte har en aning om vilka det va men Hallin verkar kunna övertala folk till att köra 3 mil ut i skogen haha!
Jag fick nog och bestämde mig för att sova så jag skulle orka upp och angla tidigt.
Jag hann inte mer än lägga mig ner förrän jag känner hur det växer i munnen.
buuuuhäää!
In igen och dricker vatten, kände mig inte alls full eller illamående ens före.
Lägger mig igen och försöker sova men det går lika illa denna gång. Ut igen!
Så håller det på tills jag är tom i magen och har varit ut ca 6 gånger.
Markus trodde jag hade blivit magsjuk för så mycket hade jag faktiskt inte druckit.
Jag sov lite längre än de andra dagen efter och hade svårt att ta mig upp och dricka ens ett glas vatten.
Jag klädde på mig och gick ner till sjön där grabbarna höll till.
Skönt att komma utanför dörren och fick i mig en halv eld rostad macka och en liten festis.
Nå fisk blev det inte iaf. Men kul som fan hade vi annars.
Åt inget på hela dagen och kände mig smal som en size zero.

Nu mår jag bättre men är ganska slut i kroppen. Har fått i mig mat nu iaf.


Här kommer lite bilder från fredagen och lördagen.


Ö-rådet ;)





Våran brasa!





Du jag bjuder på den här ;) haha! Lånade Mickes mega skor.

Glada fiskare

Mys

Måste ju ha ett kort med skotern. Älska att leka på isen =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötnos!

Skoj att höra att du hade kul på nyår, jag hade också riktigt kul :)

Va mys ni verkar ha haft i stugan men tråkigt med magen =/ Inte magsjuka va? Måste ses snart igen!

Puss

2009-01-05 @ 02:43:42
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback