Bagge!

Haha! Minnen åååå så många minnen.
Gud va jag saknar alla mina porrsystrar i Götet.
Kollar på massa kort från min tid i Göteborg.


En glad Karro innan skolavslutnings-catwalken.


Med min egna kreation (som är gjord av sopor och tygrester/gardiner) porrsystrarna i bakgrunden


Porrsystrar på bal. Emma ska ha alla credits för att jag kände mig så jävla snygg på balen.


Grillning i slottskogen. Så glad är jag då ;) haha!

Det va tider det. Nää nu får det fan ta och bli sommar så man kan känna den där pirrande underbara känslan som kommer då. Man behöver inte bry sig om nånting då tycker ja. =)


Och Sandra... Bagge! Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi kan ta det på din födelsedag :) Puss

2009-01-22 @ 15:27:45
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Sändi

BAGGE! Hahaha! bästa.. :)

2009-01-25 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback